Nasze telefony są czynne w godzinach pracy placówek, które znajdziesz na liście naszych oddziałów dostępnej pod mapą placówek i bankomatów.
- 18 440 86 50 - Centrala Grybów (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- 18 351 40 01 - Oddział Bobowa (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- 18 441 70 36 - Oddział Korzenna (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- 18 351 60 09 - Oddział Uście Gorlickie (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
Nasza infolinia do zastrzegania kart jest czynna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu:
- 0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)
- (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
- faks (+48) 86 215 50 51
- samodzielnie na portalu www.kartosfera.pl
- 18 440 86 56 - Bank Spółdzielczy w Grybowie (opłata za połączenie wg taryfy operatora) w godzinach pracy Banku
Rozmowa z infolinią w języku migowym (PJM)
Możesz skorzystać z pomocy tłumacza polskiego języka migowego (PJM), aby porozmawiać z naszą infolinią. Wystarczy, że klikniesz ikonę migających rąk w prawym dolnym rogu naszej strony internetowej. Następnie wybierz opcję „Tłumacz PJM na infolinii”. Tłumacz połączy się z konsultantem i pomoże Ci załatwić sprawę.
Usługa dostępna jest codziennie w godzinach 8:00–20:00.