Skip to main content
  • Blik

    Blik

    BLIK to metoda płatności, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz w sklepie i przez internet, a dodatkowo wypłacisz gotówkę. Do płatności BLIK'iem nie potrzebujesz karty płatniczej ani portfela. Aby rozliczać się zawsze i wszędzie wystarczy telefon z dostępem do internetu z aplikacją BSGrybow mobileNet.

    BLIK aktywujesz za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej naszego Banku.

    BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który znajdziesz w aplikacji BSGrybow mobileNet. Ważny jest 2 minuty. Po upływie tego czasu, możesz wygenerować nowy. Kodu używasz, by rozpocząć swoją płatność.

    BLIK to:

    • Bezpieczeństwo - każda transakcja musi być zatwierdzona w aplikacji bankowej
    • Prostota - wystarczy przepisać kod BLIK i zatwierdzić transakcję
    • Uniwersalność - BLIKIEM można płacić w sklepach i przez internet, wypłacać gotówkę z bankomatu

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Grybowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGrybow mobileNet (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store).

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGrybow mobileNet wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
    • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce).

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do eBankNet-> w zakładce Mój profil -> Zarządzanie limitami -> Limity BLIK.

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.


     BLIK - płać i wypłacaj wygodnie

    Płatności w sklepach lub w Internecie:
    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIK'a lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGrybow mobileNet.
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
    5. To już wszystko - zakupy opłacone.

    Wypłata gotówki z bankomatu*:

    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty.
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK.
    3. Podaj kwotę transakcji.
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGrybow mobileNet..
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGrybow mobileNet poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
    7. Wypłata dokonana.

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.


     BLIK - więcej informacji

    Aby dowiedzieć się więcej na temat BLIK'a wejdź na stronę www.BLIK.com

    Ruszyła BLIKOMANIA, zarejestruj się na www.blikomania.pl. Do wygrania jest codziennie 135 nagród po 100 zł i co miesiąc główna nagroda w wysokości 100 tysięcy zł. W puli ponad 2 000 000 zł.

    Przydatne informacje

    Jak aktywować BLIK'a

    W celu aktywacji usługi BLIK w aplikacji BSGrybow mobileNet należy po zalogowaniu się:

    • wybrać rachunek, który chcemy powiązać z usługą BLIK,
    • zaznaczyć ”Zapoznałem się i akceptuje regulamin BLIK”,
    • zatwierdzić operacje kodem PIN do aplikacji.
    Po wykonaniu tych czynności BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.

    W aplikacji BSGrybow mobileNet w ustawieniach w zakładce BLIK można:
    • wyłączyć usługę BLIK,
    • zmienić konto do płatności BLIK,
    • dokonać podglądu aktualnie ustawionych limitów.

    Przelew BLIK na telefon

    Przelew na telefon BLIK jest idealnym rozwiązaniem do błyskawicznego rozliczania się ze znajomymi. Zrobisz to natychmiastowo, znając jedynie ich numery telefonów.

    Nieistotne jest to, w jakim banku ma konto osoba, której przelewasz pieniądze. Nie musicie być klientami tego samego banku. Wystarczy, że oboje macie dostępną funkcję Przelewu na telefon BLIK w aplikacji BSGrybow mobileNet. Przelew dociera w kilkanaście sekund bez względu na godzinę i dzień tygodnia.

    Aby odbierać przelewy na telefon, musisz mieć aplikację bankową BSGrybow mobileNet i zarejestrowany numer telefonu w usłudze.

    1. Wybierz osobę z książki kontaktów lub wpisz jej numer telefonu. Kontakty, do których możesz wysłać przelew, są oznaczone logo BLIK'a.
    2. Uzupełnij kwotę przelewu i zmień jego tytuł, jeśli chcesz. Następnie wybierz "Wyślij".
    3. Potwierdź przelew PIN'em w aplikacji i gotowe. Odbiorca błyskawicznie otrzyma od Ciebie pieniądze.

    Więcej szzzegółów na temat aplikacji BSGrybow mobileNet można znaleźć pod linkiem: dokumentacja aplikacji mobilnej

    Regulamin

    REGULAMIN KORZYSTANIA Z USŁUGI BLIK DOSTĘPNEJ W APLIKACJI MOBILNEJ BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W GRYBOWIE LUB NIEZRZESZONEGO BANKU SPÓŁDZIELCZEGO WSPÓŁPRACUJĄCEGO Z BANKIEM POLSKIEJ SPÓŁDZIELCZOŚCI S.A.

    ..:: REGULAMIN BLIK ::..

    Zachęcamy do kontaktu pod numerami z Bankiem Spółdzielczym w Grybowie:

    • 18 440 86 50 - Centrala Grybów (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 18 351 40 01 - Oddział Bobowa (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 18 441 70 36 - Oddział Korzenna (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 18 351 60 09 - Oddział Uście Gorlickie (opłata za połączenie wg taryfy operatora)

    Szczegółowy wykaz telefonów do poszczególnych placówek Banku znajduje się z zakładce "Placówki i bankomaty".

    Bank BPS

    Zachęcamy do kontaktu pod numerami z Bankiem Zrzeszającym BPS:

    • 0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01
    Zastrzeżenia kart dla Klientów
    • 18 440 86 56 - Bank Spółdzielczy w Grybowie (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51
    • samodzielnie na portalu www.kartosfera.pl

    Polecamy uwadze opracowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego Broszurę informacyjną opisującą aspekty bezpieczeństwa w bankowości elektronicznej.

    Kontakt e-mail

    Aby się skontaktować z Bankiem można również wysłać email'a na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Znajdziesz nas też tutaj