Skip to main content
  • Doładowania telefonów w eBankNet

    Doładowania telefonów w eBankNet

    Doładuj telefon na kartę w bankowości internetowej

    Masz telefon na kartę? Korzystasz z konta internetowego w banku? Bądź wygodny – doładuj telefon przez konto w banku.

    Usługa jest całkowicie bezpłatna dla Klientów Banku, Klient ponosi tylko koszt doładowania, nie jest obciążany żadnymi dodatkowymi prowizjami.

    Wejdź na stronę www.e.bsgrybow.pl, zaloguj się do swojego konta internetowego i doładuj telefon! Zaglądnij również w zakładkę ..:: Aktualne promocje ::.. Zawsze można zgarnąć dodatkowy bonus!

    Przydatne informacje

    Doładuj telefon

    Wystarczy zalogować się do systemu bankowości internetowej eBankNet, wybrać z Menu opcję "Doładowanie telefonu", następnie wybrać operatora i wcisnąć przycisk Dalej.

    Kolejny krok to wybranie numeru telefonu oraz kwoty doładowania. Należy zwrócić uwagę, aby numer telefonu podany był z prefiksem kraju, bez znaku „+” i „0”.

    W zależności od operatora  w formularzu zostanie pokazana lista dostępnych kwot doładowań lub pole na wpisanie własnej kwoty. Po podaniu tych danych należy wcisnąć przycisk Dalej. W kolejnym kroku doładowania system wyświetla szczegóły transakcji i prosi o hasło. Po podaniu prawidłowego hasła i naciśnięciu przycisku Wykonaj, system wyświetli komunikat informujący o przyjęciu zlecenia doładowania konta.

    W ciągu kilkudziesięciu sekund na koncie telefonu pojawi się zasilenie.

    Proces doładowania telefonu komórkowego w bankomacie wygląda następująco: po wprowadzeniu do bankomatu karty płatniczej i numeru PIN (identycznie jak w przypadku wypłaty gotówki z bankomatu) na ekranie bankomatu z polecenia wyboru typu operacji należy wybrać "doładowanie telefonu", na kolejnych ekranach klient wybiera operatora, kwotę doładowania oraz dwukrotnie wprowadza numer telefonu, doładowanie zostaje automatycznie wykonane, a klient otrzymuje wydrukowane potwierdzenie dokonania operacji.

    Oferujemy doładowania telefonów na kartę wszystkich najważniejszych operatorów: Orange, Plus na kartę, T-Mobile na kartę, Mix, Heyah, Heyah Mix, Play, Diallo, Cyfrowy Polsat, wRodzinie oraz Mobile.

    Dostępne nominały doładowań PrePaid.

    Usługa Doładowania PrePaid dokonywana jest w ramach niniejszych nominałów:

    1. Dla kont przedpłaconych w sieci Orange stałą kwotą: 5 PLN, 10 PLN, 30 PLN, 40 PLN, 50 PLN, 100 PLN, 200 PLN.
    2. Dla kont przedpłaconych w sieci Plus na kartę: dowolną kwotą w pełnych złotówkach między 5 PLN a 500 PLN.
    3. Dla kont przedpłaconych w sieci T-Mobile na kartę, Mix i Internet: kwotą w pełnych złotówkach między 5 PLN a 500 PLN.
    4. Dla kont przedpłaconych "Heyah" i Heyah Mix: dowolną kwotą w pełnych złotówkach między 5 PLN a 500 PLN.
    5. Dla kont przedpłaconych "Play": dowolną kwotą w pełnych złotówkach między 5 PLN a 300 PLN.
    6. Dla kont przedpłaconych "Diallo": dowolną kwotą w pełnych złotówkach między 5 PLN a 300 PLN.
    7. Dla kont przedpłaconych "Cyfrowy Polsat": dowolną kwotą w pełnych złotówkach między 5 PLN a 500 PLN.
    8. Dla kont przedpłaconych „wRodzinie”: dowolną kwotą w pełnych złotówkach między 10 PLN a 250 PLN.
    9. Dla kont przedpłaconych „mOBILE”: dowolną kwotą w pełnych złotówkach między 5 PLN a 500 PLN.
    Dodatkowe informacje i regulamin

    Dodatkowe informacje można również znaleźć na stronie www.e.bsgrybow.pl w zakładce Instrukcja lub bezpośrednio pod linkiem

    Prosimy również o zapoznanie się z aktualnym regulaminem usługi doładowania telefonu pod adresem: 

    Zachęcamy do kontaktu pod numerami z Bankiem Spółdzielczym w Grybowie:

    • 18 440 86 50 - Centrala Grybów (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 18 351 40 01 - Oddział Bobowa (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 18 441 70 36 - Oddział Korzenna (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 18 351 60 09 - Oddział Uście Gorlickie (opłata za połączenie wg taryfy operatora)

    Szczegółowy wykaz telefonów do poszczególnych placówek Banku znajduje się z zakładce "Placówki i bankomaty".

    Bank BPS

    Zachęcamy do kontaktu pod numerami z Bankiem Zrzeszającym BPS:

    • 0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01
    Zastrzeżenia kart dla Klientów
    • 18 440 86 56 - Bank Spółdzielczy w Grybowie (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51
    • samodzielnie na portalu www.kartosfera.pl

    Polecamy uwadze opracowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego Broszurę informacyjną opisującą aspekty bezpieczeństwa w bankowości elektronicznej.

    Kontakt e-mail

    Aby się skontaktować z Bankiem można również wysłać email'a na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Znajdziesz nas też tutaj