Skip to main content
  • SMS

    SMS

    Każdy klient, który posiada rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy ROR, rachunek bieżący/pomocniczy, po złożeniu w siedzibie Banku wniosku o uaktywnienie systemu SMS Banking, wraz z podaniem numeru telefonu komórkowego, otrzyma dostęp do systemu SMS, który zapewnia stałą informację o posiadanych środkach na rachunku.

    Usługa polega na automatycznym wysłaniu przez Bank wiadomości SMS, informującej Klienta o każdej zmianie salda, bądź ze zdarzeniami o których Klient chciałby być poinformowany.

    System działa również w obie strony, można wysyłać do Banku odpowiednio sformułowaną wiadomość SMS i uzyskać odpowiedz na żądane zapytanie.  Zapytania można kierować tylko dla tych rachunków, dla któych aktywowana jest usługa SMS Banking.

    Wybierając usługę SMS Bankning zyskujesz możliwość szybkiego uzyskania informacji o stanie środków, wysokości odsetek i obrotach na wszystkich rachunkach posiadanych w Banku, a także możliwość autoryzacji przelewów. 

    Wystarczy złożyć dyspozycję aktywacji usługi w wybranej placówce Banku Spółdzielczego w Grybowie. Po ustaleniu indywidualnego hasła możesz uzyskiwać informacje o rachunku przez telefon.

    Bank w zależności od życzeń Klienta może automatycznie wysyłać następujące informacje:
    • operacje - uznania,
    • operacje - obciążenia,
    • operacje od kwoty zmiany,
    • wolne środki na początek dnia,
    • wolne środki po zmianie na rachunku,
    • wolne środki od kwoty zmiany,
    • blokady,
    • spłata raty,
    • informacje o debecie,
    • zapadalność raty.

    System SMS Banking działa całą dobę i dostępny jest dla użytkowników krajowych sieci telefonii komórkowej GSM.

    Przydatne informacje

    Zapytania SMS

    NUMER TELEFONU KOMÓRKOWEGO SMS Banking

    Numer telefonu komórkowego, na który należy wysyłać SMS-y w celu korzystania z funkcji SMS Banking oraz z którego przychodzą SMS-y z informacjami bankowymi to: +48 661 000 442

    Instrukcja formułowania zapytań SMS do Banku znajduje się w zakładce "Przydatne dokumenty".

    Zapytania można kierować do Banku 7 dni w tygodniu 24h.

    Zachęcamy do kontaktu pod numerami z Bankiem Spółdzielczym w Grybowie:

    • 18 440 86 50 - Centrala Grybów (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 18 351 40 01 - Oddział Bobowa (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 18 441 70 36 - Oddział Korzenna (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 18 351 60 09 - Oddział Uście Gorlickie (opłata za połączenie wg taryfy operatora)

    Szczegółowy wykaz telefonów do poszczególnych placówek Banku znajduje się z zakładce "Placówki i bankomaty".

    Bank BPS

    Zachęcamy do kontaktu pod numerami z Bankiem Zrzeszającym BPS:

    • 0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01
    Zastrzeżenia kart dla Klientów
    • 18 440 86 56 - Bank Spółdzielczy w Grybowie (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51
    • samodzielnie na portalu www.kartosfera.pl

    Polecamy uwadze opracowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego Broszurę informacyjną opisującą aspekty bezpieczeństwa w bankowości elektronicznej.

    Kontakt e-mail

    Aby się skontaktować z Bankiem można również wysłać email'a na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Znajdziesz nas też tutaj