Szanowni Klienci uprzejmie prosimy o stosowanie się do obowiązku zasłaniania ust i nosa w trakcie wizyty w placówkach Banku.
WSZYSTKO TO W TROSCE O NASZE WSPÓLNE BEZPIECZEŃSTWO.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Grybowie.
W związku z rozpowszechnianiem się koronawirusa, podejmujemy szereg działań w trosce o zdrowie naszych Klientów i Pracowników oraz dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować niedogodności związane z bieżącą obsługą Klientów naszego Banku.
Godziny otwarcia Banku od dnia 03.08.2020 r. do odwołania
Centrala Grybów 7:30 -16:30
Oddział Bobowa 7:15 - 14:00
Oddział Korzenna 7:00 - 14:30
Oddział Uście Gorlickie 7:00 - 14:00
Sobota - bank nieczynny
W związku z istniejącą sytuacją uprzejmie informujemy, że od dnia 30.03.2020 r. w godzinach 10:30 - 11:00 Bank wprowadza tak zwaną "Przerwę techniczną". W tym czasie wszystkie placówki Banku będą chwilowo zamknięte.
Punkt Kasowy w Grybowie |
Punkt Kasowy w Florynce |
Punkt Kasowy w Krużlowej |
Punkt Kasowy w Ptaszkowej |
Punkt Kasowy w Stróżach |
Punkt Kasowy w Siedliskach |
Punkt Kasowy w Śnietnicy |
|
Punkt Kasowy w Łęce |
Punkt Kasowy w Ropie Ropa 868 |
WSZYSTKO TO W TROSCE O NASZE WSPÓLNE BEZPIECZEŃSTWO.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Grybowie
BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA
Zwracamy się z prośbą o ograniczenie wizyt w Oddziałach i zachęcamy do korzystania w pierwszej kolejności z:
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub email zgodnie z wykazem dostępnym pod linkiem: ..:: wykaz ::..
PŁATNOŚCI I PRZELEWY
Rekomendujemy:
Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Systematycznie uzupełniając ważne informacje.
Umożliwiamy bezpłatne zawieszenie/odroczenie spłaty rat kredytów dla klientów indywidualnych. Zawieszenie/odroczenie dotyczy kredytów hipotecznych oraz kredytów gotówkowych. Dotyczy spłat rat kapitałowych, kapitałowo-odsetkowych i odsetkowych na okres do 6 miesięcy na wniosek Kredytobiorcy z możliwością wydłużenia okresu kredytowania o okres zawieszenia/odroczenia spłat rat.
Kto może złożyć wniosek o zawieszenie spłaty rat kredytu?
Opcja zawieszenia/odroczenia spłaty kredytu jest dostępna dla Kredytobiorców, którzy uzasadnią konieczność zawieszenia/odroczenia spłaty kredytu pogorszeniem swojej sytuacji finansowej spowodowanej pandemią koronawirusa.
Jak należy uzasadnić konieczność zawieszenia spłaty kredytu?
We wniosku należy wskazać w jaki sposób pogorszyła się sytuacja finansowa Kredytobiorcy i jak to wpływa na konieczność zawieszenia/odroczenia spłaty rat. Bank nie będzie wymagał składania dodatkowych dokumentów i zaświadczeń potwierdzających aktualną sytuację finansowo-gospodarczą Kredytobiorcy.
W jaki sposób można wnioskować o zawieszenie spłaty kredytu?
Wnioski o zawieszenie spłaty kredytu można składać za pośrednictwem:
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i naszych Pracowników, w obecnym czasie Oddziały Banku Spółdzielczego w Grybowie mogą pracować w ograniczonym zakresie lub mogą być zamknięte. Prosimy o sprawdzenie wcześniej godzin otwarcia Oddziału. Informacje o pracy naszych placówek aktualizujemy na bieżąco.
Czy rozpatrzenie wniosku o zawieszenie spłaty rat kredytu jest płatne?
Rozpatrzenie wniosku o zawieszenie spłaty kredytu jest bezpłatne i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy kredytowej.
Każdy wniosek będzie rozpatrzony indywidualnie w przyspieszonym trybie, o decyzji powiadomimy Państwa niezwłocznie.
Pozytywna decyzja, wiąże się z zawarciem aneksu do umowy zmieniającego harmonogram spłat kredytu. Aneks będzie można podpisać:
Podpisanie aneksu korespondencyjnie
lub
zrobienie skanu lub zdjęcia i odesłanie na skrzynkę email, a po odwołaniu stanu epidemii w kraju, w uzgodnionym później, bezpiecznym terminie Kredytobiorca dostarczy aneks do placówki Banku.
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i naszych Pracowników, w obecnym czasie Oddziały Banku Spółdzielczego w Grybowie mogą pracować w ograniczonym zakresie lub mogą być zamknięte. Prosimy o sprawdzenie wcześniej godzin otwarcia Oddziału. Informacje o pracy naszych placówek aktualizujemy na bieżąco.
Gdzie znajdę wniosek o zawieszenie spłaty kredytu?
Zarząd Banku Spółdzielczego w Grybowie
Szczegóły rozwiązań dla przedsiębiorców, rolników oraz wspólnot mieszkaniowych
Klientom, których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w związku z pandemią koronawirusa, udostępniamy rozwiązania powalające m.in.: odroczyć ratę kredytu lub odnowić okres kredytowania.
Proponujemy zawieszenie:
Zastosowane odroczenia terminu spłaty może spowodować:
Odroczenie terminu spłaty raty kredytu może dotyczyć:
udzielonych w PLN.
Jeżeli kredyt był zabezpieczony gwarancją BGK i wnioskują Państwo o wydłużenie okresu kredytowania, należy równolegle złożyć stosowny wniosek o udzielenie gwarancji BGK wraz z załącznikami, który uwzględni wydłużenie okresu kredytowania i gwarancji.
Wniosek o udzielenie gwarancji KFG wraz załącznikami znajduje się poniżej:
Wnioski o zawieszenie terminu spłaty kredytu można składać za pośrednictwem:
Bank z tytułu odroczenia terminu spłaty kredytu nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji.
Każdy wniosek będzie rozpatrzony indywidualnie w przyspieszonym trybie, o decyzji powiadomimy Państwa niezwłocznie.
Pozytywna decyzja, wiąże się z zawarciem aneksu do umowy zmieniającego harmonogram spłat kredytu. Aneks będzie można podpisać:
Podpisanie aneksu korespondencyjnie
lub
zrobienie skanu lub zdjęcia i odesłanie na skrzynkę email, a po odwołaniu stanu epidemii w kraju, w uzgodnionym później, bezpiecznym terminie Kredytobiorca dostarczy aneks do placówki Banku.
W okresie zawieszenia/odroczenia spłaty rat kapitałowo-odsetkowych Bank będzie w dalszym ciągu naliczał odsetki od aktualnego zadłużenia z tytułu kredytu, zgodnie z warunkami umowy kredytowej co będzie skutkowało wzrostem całkowitego kosztu kredytu.
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i naszych Pracowników, w obecnym czasie Oddziały Banku Spółdzielczego w Grybowie mogą pracować w ograniczonym zakresie lub mogą być zamknięte. Prosimy o sprawdzenie wcześniej godzin otwarcia Oddziału. Informacje o pracy naszych placówek aktualizujemy na bieżąco.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Grybowie
Szanowni Klienci
W związku z decyzją Rządu Rzeczypospolitej Polskiej zawieszeniu międzynarodowych połączeń lotniczych i kolejowych, związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS Cov-2(Covid-19) i wynikającym z powyższego fizycznym brakiem banknotów obcych walut w polskim systemie bankowym, informujemy, że Bank nie będzie dokonywać zasileń gotówkowych w walutach obcych. Ograniczenie w tym zakresie dotyczy wszystkich banków w Polsce. Na bieżąco realizowane są jednak przelewy bezgotówkowe w obrocie dewizowym. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, oferujmy jednak możliwość wypłaty środków z rachunków walutowych w walucie polskiej po atrakcyjnym kursi w stosunku do stawek średnich Narodowego Banku Polskiego.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Grybowie
Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności.
Jak działają oszuści?
Ofiary ataków, które nie zachowają ostrożności, mogą stracić swoje oszczędności! Ponadto, ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzić do wykorzystania jej do zawarcia
w ich imieniu umów i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.
Pamiętaj, że:
Więcej informacji o wyłudzeniach na stronie Związku Banków Polskich pod linkiem:
Prosimy również o zapoznanie się z poniższymi komunikatami Policji i CERT.pl:
Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl –Bankowe Centrum CyberbezpieczeństwaZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientówzdeponowanych w bankach jako tzw. „rezerw krajowych NBP”.
W celu ograniczenia kontaktu fizycznego Klientów podczas dokonywania płatności kartowych, organizacje płatnicze - Visa i MasterCard, podjęły decyzję o wprowadzeniu od 20 marca 2020 r. zmiany wartości limitu transakcji zbliżeniowej bez uwierzytelnienia (czyli bez wprowadzenia kodu PIN) z 50 do 100 zł.
W związku z tym od 20 marca 2020 r. klienci wykonujący transakcje zbliżeniowe poniżej 100 zł mogą nie być proszeni o wprowadzenie kodu PIN. To, czy klient zostanie poproszony o PIN zależy od tego, czy dany terminal POS został już zaktualizowany.
Oznacza to, że jeszcze przez pewien okres, może się zdarzać, że przy transakcji np. na 60 zł w jednym sklepie, klient zostanie poproszony o PIN, a w innym - nie. Jest to uzależnione od tego, jak szybko Akceptanci (sklepy) dostosują się do wprowadzonej zmiany.
UWAGA!!!
Po wykonaniu przez Klienta transakcji zbliżeniowych bez PIN, których wartość spowoduje przekroczenie kwoty 200 zł, Klient otrzyma odmowę wykonania transakcji. Wówczas powinien włożyć kartę do czytnika terminala, wprowadzić kod PIN i transakcja zostanie wykonana (pod warunkiem, że karta jest aktywna, na rachunku są dostępne środki oraz PIN jest poprawny). Każde zrealizowanie transakcji z PIN powoduje reset licznika i rozpoczęcie zliczania sumy 200 zł od nowa.