09-03-2020
Awaria telefonów w Centrali BS Grybów
Informujemy, że w dniu 09.03.2020 r. mogą wystąpić problem z dodzwonieniem się do Centrtali w Grybowie w związku z awarią centralki telefonicznej. Pracujemy już na rozwiązaniem problemu.
Prosimy się…
06-03-2020
Awaria wysyłania kodów 3D Secure
Informujemy, że od godzin porannych występują problemy w wysyłaniu kodów 3D Secure. Klienci nie otrzymują SMS'ów podczas płatności kartowych. Problem zostanie rozwiązany do godzin wieczornych…
22-11-2019
Zmiany w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych
Szanowni Państwo,
Informujemy, że z dniem 30 grudnia 2019 r. zmianie ulega „Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych”. Najważniejsze zmiany dotyczą:
aktualiz…
22-11-2019
Zmiany w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od dnia 01 grudnia 2019 r. obowiązywać będzie nowy Regulamin prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych.
Jednolity tekst Regulamin…
08-11-2019
Komunikat w sprawie wypłat gotówki
Od dnia 15 grudnia 2019 r. wypłaty gotówki w wysokości przekraczającej 20 000 zł, 2500 EUR, 2500 USD, 2500 GBP należy awizować w placówce Banku co najmniej 2 dni robocze przed dokonaniem wypłaty…
17-09-2019
Oświadczenia FATCA
Prosimy o zapoznanie się z komunikatem dotyczącym oświadczeń FATCA znajdującym się poniżej.
BSGrybów pismo informacyjne FATCA
FATCA Oświadczenie Klient Instytucjonalny
FATCA Oświadczenie Kli…