Przejdź do głównej treści

Bankowość internetowa

    Zapraszamy Państwa do korzystania z naszego systemu bankowości internetowej eBankNet.

    eBankNet to system bankowości internetowej zapewniający wygodny i bezpieczny dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w tygodniu. W ramach systemu Klient uzyskuje możliwość swobodnego dysponowania środkami zgromadzonymi w Banku.
    Operacje bankowe mogą być dokonywane za pomocą dowolnego komputera podłączonego do internetu. Dostęp do konta zabezpieczony jest procedurami uwierzytelniania, natomiast wszelkie operacje związane z transmisją danych są szyfrowane. 

    Aby korzystać z systemu bankowości internetowej, komputer powinien spełniać podstawowe wymagania techniczne - posiadać zainstalowaną przeglądarką internetową obsługującą 128-bitowy protokół SSL. W celu wygodnej pracy proponujemy ustawienie rozdzielczości ekranu na co najmniej 1024x768 pikseli. Dalsze instrukcje i zalecenia odnośnie bankowości internetowej znajdują się na pozostałych podstronach.

    Dlaczego warto?

    • dostępność do swojego konta przez 24h na dobę
    • wygoda i oszczędność czasu
    • bezpłatne przelewy internetowe na rachunki w Banku
    • szybkie płatności PayByNet
    • natychmiastowe przelewy wewnątrz-bankowe
    • możliwość podpięcia rachunków oszczędnościowych POL-EFEKT
    • swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach
    • możliwość podpięcia rachunków walutowych, wykonywania przelewów zagranicznych
    • bezpieczeństwo dokonywania operacji bankowych
    • możliwość autoryzacji przelewów za pomocą SMS lub aplikacji mobilnej BSGrybow mobileNet
    • możliwość doładowania telefonów komórkowych
    • szybkie płatności SORBNET

    Przydatne informacje

    Zalety

    Klient ma możliwość wykonywania operacji dotyczących:

    1. Przelewów do ZUS i US

    • ustanawianie definicji (szablonów) przelewów,
    • przekazania przelewu do realizacji,
    • wstrzymania przelewu (przed rozpoczęciem realizacji przez Bank),
    • usunięcia przelewu (przed rozpoczęciem realizacji przez Bank),

    2. Przelewów zagranicznych

    • tworzenie definicji przelewów,
    • przekierowanie przelewu do realizacji,
    • uaktualnianie definicji przelewu zagranicznego,
    • usuwanie definicji przelewu zagranicznego,

    3. Zleceń stałych

    • ustawienie zleceń stałych,
    • uaktualnianie zlecenia stałego,
    • usuwanie zlecenia stałego,

    4. Lokat

    • zakładanie lokat,
    • zrywanie lokat,

    5. Haseł

    • zmiany hasła głównego,
    • zamawiania i aktywacji list haseł jednorazowych,
    • usuwania list haseł jednorazowych,     
    • hasło w formie SMS,
    Powiadomienia SMS

    Każdy użytkownik systemu bankowości elektronicznej eBankNet ma możliwość swobodnej konfiguracji powiadomień SMS. Wówczas według ustawień użytkownika Bank wysyła na wskazany numer telefonu wiadomość informującą o danym zdarzeniu.

    Użytkownik systemu ma możliwość wyboru następujących czynności o których chce być powiadamiany:

    • Zalogowanie do systemu,
    • Błędna próba zalogowania do systemu,
    • Wylogowanie,
    • Zmiana hasła,
    • Nieudana zmiana hasła,
    • Błędna próba autoryzacji transakcji,
    • Zalogowanie do systemu – faza druga,
    • Błędna próba zalogowania do systemu – faza druga,
    • Zatwierdzenie regulaminu,
    • Zamówienie list(y) haseł jednorazowych,
    • Usunięcie listy haseł jednorazowych,
    • Nieudana próba usunięcia listy haseł jednorazowych,
    • Usunięcie zamówienia listy haseł jednorazowych,
    • Aktywacja listy haseł jednorazowych,
    • Nieudana próba aktywacji listy haseł jednorazowych,
    • Zlecenie założenia nowej lokaty,
    • Zlecenie zerwania lokaty,
    • Modyfikacja parametrów lokaty,
    • Utworzenie nowej definicji przelewów,
    • Usunięcie definicji przelewu,
    • Modyfikacja definicji przelewu,
    • Wykonanie przelewu na podstawie definicji,
    • Wykonanie przelewu na podstawie definicji do zaufanego odbiorcy,
    • Wykonanie przelewu,
    • Usunięcie przelewu oczekującego na realizację,
    • Utworzenie nowego zlecenia stałego,
    • Usunięcie zlecenia stałego,
    • Modyfikacja zlecenia stałego,
    • Utworzenie nowej definicji przelewu zagranicznego,
    • Usunięcie definicji przelewu zagranicznego,
    • Modyfikacja definicji przelewu zagranicznego,
    • Wykonanie przelewu zagranicznego na podstawie definicji,
    • Wykonanie przelewu zagranicznego na podstawie definicji do zaufanego odbiorcy,
    • Wykonanie przelewu zagranicznego,
    • Usunięcie przelewu zagranicznego oczekującego na realizację,
    • Doładowanie telefonu,
    • Nowa definicja doładowania telefonu,
    • Usunięcie definicji doładowania telefonu,
    • Aktualizacja definicji doładowania telefonu,
    • Zablokowana możliwość logowania użytkownika,
    • Zablokowane wykonywanie transakcji.

    Aby mieć możliwość korzystania z powyższej usługi należy w Banku zaktualizować numer telefonu komórkowego.

    W przypadku korzystania z prezentowanej usługi, opłata pobierana jest zgodnie z Taryfą opłat i prowizji bankowych.

    Limit internetowy

    Każdy użytkownik systemu bankowości elektronicznej eBankNet ma również możliwość podglądu ustawionego limitu internetowego, limitu gotówkowego i bezgotówkowego. Aby to uczynić należy wejść w zakładkę "Karty".

    Napisz do nas

    Zachęcamy do kontaktu pod numerami z Bankiem Spółdzielczym w Grybowie:

    • 18 440 86 50 - Centrala Grybów (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 18 351 40 01 - Oddział Bobowa (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 18 441 70 36 - Oddział Korzenna (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 18 351 60 09 - Oddział Uście Gorlickie (opłata za połączenie wg taryfy operatora)

    Szczegółowy wykaz telefonów do poszczególnych placówek Banku znajduje się z zakładce "Placówki i bankomaty".

    Bank BPS

    Zachęcamy do kontaktu pod numerami z Bankiem Zrzeszającym BPS:

    • 0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01
    Zastrzeżenia kart dla Klientów
    • 18 440 86 56 - Bank Spółdzielczy w Grybowie (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51
    • samodzielnie na portalu www.kartosfera.pl

    Polecamy uwadze opracowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego Broszurę informacyjną opisującą aspekty bezpieczeństwa w bankowości elektronicznej.

    Kontakt e-mail

    Aby się skontaktować z Bankiem można również wysłać email'a na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.