-
Bankowość internetowa
Zapraszamy Państwa do korzystania z naszego systemu bankowości internetowej eBankNet.
eBankNet to system bankowości internetowej zapewniający wygodny i bezpieczny dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w tygodniu. W ramach systemu Klient uzyskuje możliwość swobodnego dysponowania środkami zgromadzonymi w Banku.
Operacje bankowe mogą być dokonywane za pomocą dowolnego komputera podłączonego do internetu. Dostęp do konta zabezpieczony jest procedurami uwierzytelniania, natomiast wszelkie operacje związane z transmisją danych są szyfrowane.
Dlaczego warto?
Przydatne informacje
Klient ma możliwość wykonywania operacji dotyczących:
1. Przelewów do ZUS i US
- ustanawianie definicji (szablonów) przelewów,
- przekazania przelewu do realizacji,
- wstrzymania przelewu (przed rozpoczęciem realizacji przez Bank),
- usunięcia przelewu (przed rozpoczęciem realizacji przez Bank),
2. Przelewów zagranicznych
- tworzenie definicji przelewów,
- przekierowanie przelewu do realizacji,
- uaktualnianie definicji przelewu zagranicznego,
- usuwanie definicji przelewu zagranicznego,
3. Zleceń stałych
- ustawienie zleceń stałych,
- uaktualnianie zlecenia stałego,
- usuwanie zlecenia stałego,
4. Lokat
- zakładanie lokat,
- zrywanie lokat,
5. Haseł
- zmiany hasła głównego,
- zamawiania i aktywacji list haseł jednorazowych,
- usuwania list haseł jednorazowych,
- hasło w formie SMS,
Każdy użytkownik systemu bankowości elektronicznej eBankNet ma możliwość swobodnej konfiguracji powiadomień SMS. Wówczas według ustawień użytkownika Bank wysyła na wskazany numer telefonu wiadomość informującą o danym zdarzeniu.
Użytkownik systemu ma możliwość wyboru następujących czynności o których chce być powiadamiany:
- Zalogowanie do systemu,
- Błędna próba zalogowania do systemu,
- Wylogowanie,
- Zmiana hasła,
- Nieudana zmiana hasła,
- Błędna próba autoryzacji transakcji,
- Zalogowanie do systemu – faza druga,
- Błędna próba zalogowania do systemu – faza druga,
- Zatwierdzenie regulaminu,
- Zamówienie list(y) haseł jednorazowych,
- Usunięcie listy haseł jednorazowych,
- Nieudana próba usunięcia listy haseł jednorazowych,
- Usunięcie zamówienia listy haseł jednorazowych,
- Aktywacja listy haseł jednorazowych,
- Nieudana próba aktywacji listy haseł jednorazowych,
- Zlecenie założenia nowej lokaty,
- Zlecenie zerwania lokaty,
- Modyfikacja parametrów lokaty,
- Utworzenie nowej definicji przelewów,
- Usunięcie definicji przelewu,
- Modyfikacja definicji przelewu,
- Wykonanie przelewu na podstawie definicji,
- Wykonanie przelewu na podstawie definicji do zaufanego odbiorcy,
- Wykonanie przelewu,
- Usunięcie przelewu oczekującego na realizację,
- Utworzenie nowego zlecenia stałego,
- Usunięcie zlecenia stałego,
- Modyfikacja zlecenia stałego,
- Utworzenie nowej definicji przelewu zagranicznego,
- Usunięcie definicji przelewu zagranicznego,
- Modyfikacja definicji przelewu zagranicznego,
- Wykonanie przelewu zagranicznego na podstawie definicji,
- Wykonanie przelewu zagranicznego na podstawie definicji do zaufanego odbiorcy,
- Wykonanie przelewu zagranicznego,
- Usunięcie przelewu zagranicznego oczekującego na realizację,
- Doładowanie telefonu,
- Nowa definicja doładowania telefonu,
- Usunięcie definicji doładowania telefonu,
- Aktualizacja definicji doładowania telefonu,
- Zablokowana możliwość logowania użytkownika,
- Zablokowane wykonywanie transakcji.
Aby mieć możliwość korzystania z powyższej usługi należy w Banku zaktualizować numer telefonu komórkowego.
W przypadku korzystania z prezentowanej usługi, opłata pobierana jest zgodnie z Taryfą opłat i prowizji bankowych.
Każdy użytkownik systemu bankowości elektronicznej eBankNet ma również możliwość podglądu ustawionego limitu internetowego, limitu gotówkowego i bezgotówkowego. Aby to uczynić należy wejść w zakładkę "Karty".