Skip to main content
  • Bankowość internetowa

    Bankowość internetowa

    Zapraszamy Państwa do korzystania z naszego systemu bankowości internetowej eBankNet.

    eBankNet to system bankowości internetowej zapewniający wygodny i bezpieczny dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w tygodniu. W ramach systemu Klient uzyskuje możliwość swobodnego dysponowania środkami zgromadzonymi w Banku.
    Operacje bankowe mogą być dokonywane za pomocą dowolnego komputera podłączonego do internetu. Dostęp do konta zabezpieczony jest procedurami uwierzytelniania, natomiast wszelkie operacje związane z transmisją danych są szyfrowane. 

    Aby korzystać z systemu bankowości internetowej, komputer powinien spełniać podstawowe wymagania techniczne - posiadać zainstalowaną przeglądarką internetową obsługującą 128-bitowy protokół SSL. W celu wygodnej pracy proponujemy ustawienie rozdzielczości ekranu na co najmniej 1024x768 pikseli. Dalsze instrukcje i zalecenia odnośnie bankowości internetowej znajdują się na pozostałych podstronach.

    Dlaczego warto?

    dostępność do swojego konta przez 24h na dobę
    wygoda i oszczędność czasu
    bezpłatne przelewy internetowe na rachunki w Banku
    szybkie płatności PayByNet
    natychmiastowe przelewy wewnątrz-bankowe
    możliwość podpięcia rachunków oszczędnościowych POL-EFEKT
    swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach
    możliwość podpięcia rachunków walutowych, wykonywania przelewów zagranicznych
    bezpieczeństwo dokonywania operacji bankowych
    możliwość autoryzacji przelewów za pomocą SMS lub aplikacji mobilnej BSGrybow mobileNet
    możliwość doładowania telefonów komórkowych
    szybkie płatności SORBNET

    Przydatne informacje

    Zalety

    Klient ma możliwość wykonywania operacji dotyczących:

    1. Przelewów do ZUS i US

    • ustanawianie definicji (szablonów) przelewów,
    • przekazania przelewu do realizacji,
    • wstrzymania przelewu (przed rozpoczęciem realizacji przez Bank),
    • usunięcia przelewu (przed rozpoczęciem realizacji przez Bank),

    2. Przelewów zagranicznych

    • tworzenie definicji przelewów,
    • przekierowanie przelewu do realizacji,
    • uaktualnianie definicji przelewu zagranicznego,
    • usuwanie definicji przelewu zagranicznego,

    3. Zleceń stałych

    • ustawienie zleceń stałych,
    • uaktualnianie zlecenia stałego,
    • usuwanie zlecenia stałego,

    4. Lokat

    • zakładanie lokat,
    • zrywanie lokat,

    5. Haseł

    • zmiany hasła głównego,
    • zamawiania i aktywacji list haseł jednorazowych,
    • usuwania list haseł jednorazowych,     
    • hasło w formie SMS,
    Powiadomienia SMS

    Każdy użytkownik systemu bankowości elektronicznej eBankNet ma możliwość swobodnej konfiguracji powiadomień SMS. Wówczas według ustawień użytkownika Bank wysyła na wskazany numer telefonu wiadomość informującą o danym zdarzeniu.

    Użytkownik systemu ma możliwość wyboru następujących czynności o których chce być powiadamiany:

    • Zalogowanie do systemu,
    • Błędna próba zalogowania do systemu,
    • Wylogowanie,
    • Zmiana hasła,
    • Nieudana zmiana hasła,
    • Błędna próba autoryzacji transakcji,
    • Zalogowanie do systemu – faza druga,
    • Błędna próba zalogowania do systemu – faza druga,
    • Zatwierdzenie regulaminu,
    • Zamówienie list(y) haseł jednorazowych,
    • Usunięcie listy haseł jednorazowych,
    • Nieudana próba usunięcia listy haseł jednorazowych,
    • Usunięcie zamówienia listy haseł jednorazowych,
    • Aktywacja listy haseł jednorazowych,
    • Nieudana próba aktywacji listy haseł jednorazowych,
    • Zlecenie założenia nowej lokaty,
    • Zlecenie zerwania lokaty,
    • Modyfikacja parametrów lokaty,
    • Utworzenie nowej definicji przelewów,
    • Usunięcie definicji przelewu,
    • Modyfikacja definicji przelewu,
    • Wykonanie przelewu na podstawie definicji,
    • Wykonanie przelewu na podstawie definicji do zaufanego odbiorcy,
    • Wykonanie przelewu,
    • Usunięcie przelewu oczekującego na realizację,
    • Utworzenie nowego zlecenia stałego,
    • Usunięcie zlecenia stałego,
    • Modyfikacja zlecenia stałego,
    • Utworzenie nowej definicji przelewu zagranicznego,
    • Usunięcie definicji przelewu zagranicznego,
    • Modyfikacja definicji przelewu zagranicznego,
    • Wykonanie przelewu zagranicznego na podstawie definicji,
    • Wykonanie przelewu zagranicznego na podstawie definicji do zaufanego odbiorcy,
    • Wykonanie przelewu zagranicznego,
    • Usunięcie przelewu zagranicznego oczekującego na realizację,
    • Doładowanie telefonu,
    • Nowa definicja doładowania telefonu,
    • Usunięcie definicji doładowania telefonu,
    • Aktualizacja definicji doładowania telefonu,
    • Zablokowana możliwość logowania użytkownika,
    • Zablokowane wykonywanie transakcji.

    Aby mieć możliwość korzystania z powyższej usługi należy w Banku zaktualizować numer telefonu komórkowego.

    W przypadku korzystania z prezentowanej usługi, opłata pobierana jest zgodnie z Taryfą opłat i prowizji bankowych.

    Limit internetowy

    Każdy użytkownik systemu bankowości elektronicznej eBankNet ma również możliwość podglądu ustawionego limitu internetowego, limitu gotówkowego i bezgotówkowego. Aby to uczynić należy wejść w zakładkę "Karty".

    Zachęcamy do kontaktu pod numerami z Bankiem Spółdzielczym w Grybowie:

    • 18 440 86 50 - Centrala Grybów (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 18 351 40 01 - Oddział Bobowa (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 18 441 70 36 - Oddział Korzenna (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 18 351 60 09 - Oddział Uście Gorlickie (opłata za połączenie wg taryfy operatora)

    Szczegółowy wykaz telefonów do poszczególnych placówek Banku znajduje się z zakładce "Placówki i bankomaty".

    Bank BPS

    Zachęcamy do kontaktu pod numerami z Bankiem Zrzeszającym BPS:

    • 0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01
    Zastrzeżenia kart dla Klientów
    • 18 440 86 56 - Bank Spółdzielczy w Grybowie (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • 0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51
    • samodzielnie na portalu www.kartosfera.pl

    Polecamy uwadze opracowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego Broszurę informacyjną opisującą aspekty bezpieczeństwa w bankowości elektronicznej.

    Kontakt e-mail

    Aby się skontaktować z Bankiem można również wysłać email'a na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Znajdziesz nas też tutaj