-
Karta VISA Business Debetowa
Karta debetowa jest kartą powiązaną z rachunkiem firmowym, która umożliwia dokonywanie płatności gotówkowych i bezgotówkowych w ramach środków zgromadzonych na rachunku, a także dostępnych w ramach limitu kredytowego w rachunku bieżącym.Dla kogo:
- Warunkiem wydania karty jest posiadanie rachunku w jednostce Banku;
- Użytkownikiem karty może być dowolna osoba wskazana przez Posiadacza rachunku;
- Posiadacz rachunku może ubiegać się o wydanie dowolnej liczby kart, z tym że jednemu Użytkownikowi karty może być wydana tylko jedna karta;
Karta debetowa jest niezbędnym narzędziem w Twoim biznesie. Dzięki niej masz nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie. Możesz nią płacić za towary i usługi, a także w każdej chwili dokonywać wypłat z bankomatów w Polsce i na całym świecie.
- przeznaczenie: wydawana posiadaczom rachunków firmowych,
- limit kredytowy:
- maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 30 000 zł,
- maksymalny dzienny limit operacji płatniczych – 50 000 zł,
- okres ważności karty: 3 lata,
-
- karta płatnicza VISA BUISNESS DEBETOWA jest wydawana na okres 3 lat;
- okres ważności karty określony jest na awersie karty i kończy się w ostatnim dniu miesiąca podanego na jej awersie;
- niezłożenie przez Posiadacza rachunku lub Użytkownika karty rezygnacji z używania karty w terminie 45 dni przed upływem okresu ważności karty, powoduje automatyczne wydanie karty wznowionej, tj. następnej karty na kolejny okres.
- Dodatkowo oferujemy możliwość skorzystania z bezpłatnego ubezpieczenia PAKIET BEZPIECZNA KARTA Grupy Concordia:
- Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty,
- Ubezpieczenie gotówki od rabunku pobranej przez Posiadacza karty z bankomatu,
- Ubezpieczenie zakupionego towaru,
- Ubezpieczenie mienia.
-
- transakcje dokonywane przy użyciu karty w Polsce realizowane są w złotych polskich, a transakcje dokonywane za granicą - w walucie danego kraju;
- transakcje dokonane za granicą przeliczane są przez VISA z waluty transakcji na euro w oparciu o kurs własny VISA, a następnie na złote polskie po kursie sprzedaży pieniądza euro obowiązującym w Banku Polskiej Spółdzielczości w dniu rozliczenia transakcji;
- obciążenie rachunku z tytułu zrealizowanych transakcji krajowych i zagranicznych odbywa się w złotych polskich i dokonywane jest z datą realizacji transakcji.
Dlaczego warto?
Bank nie udziela autoryzacji w przypadku próby dokonania transakcji:
- której kwota przekracza wartość wolnych środków lub wartość dziennego limitu transakcyjnego;
- przy użyciu karty zastrzeżonej;
- kartą, której numer PIN jest zablokowany;
- kartą, do której utracono prawo użytkowania;
W przypadku transakcji nieautoryzowanych nie są sprawdzane limity autoryzacyjne.
Użytkownik karty wyraża zgodę na dokonanie transakcji poprzez:
- wprowadzenie numeru PIN – w przypadku transakcji dokonywanych w bankomatach oraz w niektórych punktach handlowo-usługowych i jednostkach banków;
- złożenie na dowodzie dokonania transakcji podpisu zgodnego z wzorem na karcie – w przypadku transakcji dokonywanych w punktach handlowo-usługowych i jednostkach banków.
Ten pakiet dodajemy do Twojej karty automatycznie. Chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki.
Przydatne informacje
Jeżeli sprzedający przez internet ma w swoim portalu internetowym wdrożone zabezpieczenie 3D Secure, a chcesz dokonywać zakupu i płatności kartą koniecznie przeczytaj poniższą informację.
Mając na uwadze zapewnienie bezpieczeństwa płatności internetowych realizowanych za pośrednictwem kart debetowych/kredytowych Komisja Nadzoru Finansowego wydała rekomendacje zobowiązujące banki do wdrożenia elektronicznych systemów zapewniających bezpieczeństwo tych płatności.
- wprowadzenia zabezpieczenia 3D Secure, czyli sposobie potwierdzenia transakcji internetowych, polegającego na podaniu przez Posiadacza rachunku/Użytkownika karty Hasła 3D Secure (Visa – pod nazwą Verifide by Visa, MasterCard – pod nazwą MasterCardSecureCode) otrzymanego na zdefiniowany w Banku numer telefonu komórkowego, który stanowi dodatkowe zabezpieczenie transakcji dokonywanych w Internecie u akceptantów oferujących korzystanie z tego typu zabezpieczenia;
- dodania limitu dla transakcji internetowych, który na dzień 01.02.2015 r. był wyzerowany. W celu odblokowania płatności w Internecie, Posiadacz rachunku zobowiązany jest ustalić wysokość limitu transakcji internetowych dla wszystkich kart wydanych do rachunku bankowego bezpośrednio w placówkach Banku Spółdzielczego w Grybowie oraz każdy Użytkownik karty powinien aktywować zabezpieczenie 3D Secure w portalu kartowym (www.kartosfera.pl);
- od 01.02.2015 r. zostaną wprowadzone – w ramach istniejących limitów bezgotówkowych – limity transakcji internetowych dla kart płatniczych.
- wejść na stronę internetową portalu kartowego www.katosfera.pl
- podać numer PESEL – dla rezydentów lub numer nierezydenta podany przez Bank – dla nierezydentów,
- wpisać otrzymane na numer telefonu hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym,
- aktywować usługę 3D Secure.
W celu dokonania zakupu w sklepie internetowym z wdrożonym zabezpieczeniem 3D Secure postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Przydatne instrukcje:
- telefonicznie w Contact Center Banku (tel.: +48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50 ),
- telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
- osobiście lub telefonicznie w placówce Banku Spółdzielczego w Grybowie (tel. 18 440 86 50 )
- osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA,
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl,
Bank ponosi odpowiedzialność za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia utraty karty z wyłączeniem transakcji, do których doszło z winy umyślnej Użytkownika karty.